13 Ocak 2012 Cuma

Kist Yüzünden Eşim Beni Terk Etti

Kist Yüzünden Eşim Beni Terk Etti
20 yaşındayım ve rahimde kist olduğu söylendi. Birçok yere başvurdum, çocuğum olmadı. İlaç tedavisi gördüm ama işe yaramadı. Adet düzensizliği için ilaç kullanıyorken daha da ilerledi. Eşim bu nedenle beni bıraktı. Ne yapmalıyım?
Cevap:
Sevgili okuyucumuz, daha çok geçsiniz. 20 yaşında bu kadar ümitsiz olmanız hakikaten çok üzücü. Bebek açısından yapılacak şey belli. İyi çalışan bir merkeze müracaat edeceksiniz. Neden bebek olmuyor araştırılacak ve sonra da bu işin tedavisi için gerekenler yapılacak. Hiç paniğe gerek yok. Rahim ve yumurtalığınız normal mi? Fonksiyonlarını yapıyorlar mı? Günümüzde gebe kalmama şansınız çok düşük olduğunu bilin. İkinci konuya yani anlaşmazlık konusu da önemli. Ama onu sizin halletmeniz gerekiyor

0 yorum:

Yorum Gönder


Zirve100 Toplist
sağlık sağlık Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Toplist
 
Copyright © 2009